2010年6月5日星期六

我係男人?!


(圖:為咗睇歐聯決賽,我飛撲去買電視機。)






昨天閒聊時,聊到某女評論人溫柔謙厚。
朋友說,咁因為「你係男人」啫!男人?我係男人?

忽然想起2008年我學韓文時,時值歐聯爭標期間,鄰座男同學問我,你知唔知邊個係舒韋恩史迪加?我話,我知,「小豬」丫嘛。從此此人視我如兄弟。上月歐聯決賽前夕我去買電視,售貨員說要第二周才能送貨。我話,咁我唔要啦。售貨員問,點解呢?我話,聽晚歐聯決賽,你第二個禮拜先送貨,叫我點買呀?佢即狐疑問我,你睇?我話,係,我睇。近日報章雜誌瘋狂刊登「世界盃女士補習資料」一類的東西,教育女士咩叫「越位」之類。睇嗰一刻,我真係有啲懷疑,我真係「男人」!點解媒體和社會要咁定義「男人」和「女人」呢?!好奇怪呀!

我寫評論唔客氣有碗話碗係「男人」,我睇波睇到成精係「男人」?!如果我話,我下個目標係寫波經,咁我係咩呢?!
哈哈哈:)

沒有留言: